Nädala lõime lukku otsuse külastada ka Egyptrip vol.3 juba sebitud ja minul ka

kevad Egiptust täpsemalt Sharm el Sheik`i.Annel Reede 2.04 kell15:06:08Niisiis nädala alguses lõime lukku otsuse külastada ka see kevad Egiptust täpsemalt Sharm el Sheik`i.Annel puhkus enne juba sebitud ja minul ka eelküsimine tehtud töö juurest nõusoleku sa Egyptrip vol.3 Reede 2.04 kell15:06:08Niisiis nädala alguses lõime lukku otsuse külastada ka see kevad Egiptust täpsemalt Sharm el Sheik`i.Annel puhkus enne juba sebitud ja minul ka eelküsimine tehtud töö juurest nõusoleku saamiseks otsustasime diskussiooni käigus Toptoursi poolt pakutava Sun Set hotelli kasuks,mis ei hiilg

Egyptrip vol.3 Alar reedel, 2. aprillil 2010., kell 15:39:03 Prooviks siis jälle hakata üles kirjutama tegemisi,mis meid seekordsel reisil Egiptuse kuurordi saadavad. Aqua Park Reede 2.04 kell15:06:08Niisiis nädala alguses lõime lukku otsuse külastada ka see kevad Egiptust täpsemalt Sharm el Sheik`i.Annel puhkus enne juba sebitud ja minul ka eelküsimine tehtud töö juurest nõusoleku saamiseks otsustasime diskussiooni käigus Toptoursi poolt pakutava Sun Set hotelli kasuks,mis ei hiilga just tärnidega(oli teisel vist 3 neid tärne)kuid eelnevaid kogemusi arvestades ei ole me Annega just väga  nõudlikud ja mis seal salata hind mängis seal muidugi kah oma osa.Teisipäeval 30.03 saanud vastuse Toptoursist et pakutavas hotellis on kaks vaba tuba tõepoolest olemas oli aeg helistada Avele ja luba küsida kas Tarmo-Laura võivad ikka kaasa tulla.Pärast mõningast arupidamist luba Avelt käes tuli siis lastele helistamise kord.Esmalt võtsime ette Laura ja helistajaks oli Anne.Enne seda veel naersime et muidu suudad rääkida omadele väga sõbramehelikult aga seekord oli midagi pabinasarnast sees.Niisiis kõne Laurale,võttis vastu,Anne muidugi uuris enne kuidas õppimisega ja nii ja naa,ja kui LAurale sai uudisest räägitud räägitud(telefoni oli kõlari peale pandud)ei saanud me Annega enam hästi aru kas Laura nutab või naerab telefoni otsas :S:S:S,emotsioonid möllasid ikka täiega ja hääle järgi oli tunne et ta vist kargas läbi lae kodus.Õppimise lubas jonksu ajada,ah ega me eriti pabista kah ta pärast,seda enam et viimane veerand tunnistusel kõik viied olid,nii

Egyptrip vol.3

Alar reedel, 2. aprillil 2010., kell 15:39:03

Aqua Park
Reede 2.04 kell15:06:08Niisiis nädala alguses lõime lukku otsuse külastada ka see kevad Egiptust täpsemalt Sharm el Sheik`i.Annel puhkus enne juba sebitud ja minul ka eelküsimine tehtud töö juurest nõusoleku saamiseks otsustasime diskussiooni käigus Toptoursi poolt pakutava Sun Set hotelli kasuks,mis ei hiilga just tärnidega(oli teisel vist 3 neid tärne)kuid eelnevaid kogemusi arvestades ei ole me Annega just väga  nõudlikud ja mis seal salata hind mängis seal muidugi kah oma osa.Teisipäeval 30.03 saanud vastuse Toptoursist et pakutavas hotellis on kaks vaba tuba tõepoolest olemas oli aeg helistada Avele ja luba küsida kas Tarmo-Laura võivad ikka kaasa tulla.Pärast mõningast arupidamist luba Avelt käes tuli siis lastele helistamise kord.Esmalt võtsime ette Laura ja helistajaks oli Anne.Enne seda veel naersime et muidu suudad rääkida omadele väga sõbramehelikult aga seekord oli midagi pabinasarnast sees.Niisiis kõne Laurale,võttis vastu,Anne muidugi uuris enne kuidas õppimisega ja nii ja naa,ja kui LAurale sai uudisest räägitud räägitud(telefoni oli kõlari peale pandud)ei saanud me Annega enam hästi aru kas Laura nutab või naerab telefoni otsas :S:S:S,emotsioonid möllasid ikka täiega ja hääle järgi oli tunne et ta vist kargas läbi lae kodus.Õppimise lubas jonksu ajada,ah ega me eriti pabista kah ta pärast,seda enam et viimane veerand tunnistusel kõik viied olid,nii et Lauraga oli asi klaar.Järgmine kõne siis Tarmole.Anne helistab,küsib kas rääkida saad,T.(edaspidi Tarmo=T.,Laura=L.,Anne=A.,Alar=ma)vastu et räägi mis sul oli,A.et kuidas õppimisega jne......kle kas Egiptusesse tahad tulla,T.et millal(konservatiivne nagu ta on:),ah et see laup.,krt jama sest uurimustöö kaitsmine järgm.nädal aga oota uurib kas saab edasi lükata,sest tahaks ikka r ä m e d a l t  tulla.T.ka kooliasjad jonksu aetud oli sellega reisiseltskond koos.Ja nendel päevadel mis teisipäevast nüüd pea 12 tunni pärast lennukis olemise(lennuk väljub reede öösel vastu laupäeva kell 3.05)vahele jäävad on muidugi ärevust-pabinat -närveldamist kõvasti,eriti veel lastel kellel oli siuke reis ju esmakordne,arvestades et meie A.ga juba "vanad akalad":),aga ega meilgi see nädal reisiärevuseta möödu.Kohvrid on enamjaolt oma kraami juba kõik saanud ja ootavad luku kinnilibistamist.Täna veel teeme sauna,kuigi eks seal üks paras saun saab olema(üleeilne ilmateade näitas Kairos 41!!kraadi sooja.Mikk ja Eva tulid ka saunatama,Albiina on kah siis ja õhtu poole pidi Annika ja pärast Petski saunatama tulema.Pets viskab meid ka siit otse lennujaama halli sharaniga,möödaminnes haarame kah T. ja L. Kohilast.
2.04 kell 19:48:52 Endiselt kodus,aga see on nüüd kodust küll viimane kirjutatu.Kogu kamp on koos:Annika-Anne saunast väljumas Albiina Magnus sinna kohe minemas,ema-isa Eva sauna ootel,Mikk põrutas vist kuskile Ingliste naistesse.Pets on veel puudu,pidi teine kah kaheksaks oma "astraalkeha"sauna ajama.
3.04 kell 00:47:09 Rahvusvaheline Lennart Meri nimeline Tallinna lennujaam Toptoursi letist maalemineku kaardid saadud (viisasid ei õnnestunud veel saada,pidi antama ikkagi Egiptuses)ja chek in tehtud oleskleme nüüd siis tax free tsoonis oodates oma sinivalgetes värvides Estonian Airi pardale saamist.Turvakontrollis muidugi pisikesed põnevused kah:L.kippus meil piiksuma seal ka teistkordsel värava läbimisel,no kupatati siis üks naisterahvas püsti tooli pealt kes L.läbi kobas ja salakaupa avastamata lasti temagi meie juurde ja ühes nüüd me siis kõik nüüd siin oleme.
  3.04 kell 16.59 Oleskleme toas number 233.Lend kulges normaalselt,noh niimoodi unes ärkvel piiri peal.Peale paaritunnist lendu anti mingid kaks nadi kuklit näo peale ühel vahel juust ja teisel vorstiviilud.Joogiks siis kas mahla või vett.Transfeer lennujaamast hotelli möödus kah viperusteta.Aga siis tuli väike tagasilöök.Tuli välja et jõudsime hotelli liiga vara ja ei olnud piisavalt vabu tube,see oli siis umbes 9.30.Sest vana rahvas välja pidi aetama ubes kella 12 ajal.Igas tahes jõudnud 9.30 hotelli teatas meid sinna juhatanud Toptoursi esindaja et veit about 10 minits ja siis te saate oma toad.Ja siis mööduski nende murjamite 10 minutit(meie ajaarvamise järgi siis umbes 3 tundi),mille finaaliks vahetas muidugi me kaasa võetud Kalevi kommikarp(et ikka toad korralikud oleks)omanikku,ja saimegi endale suht toredad lahedad toad.Nii ligistikku kah veel et otse üle meie rõdu ääre hüpates oligi kohe T. Ja L. Toa uks.Teinud veel üks tunnikene lähemalt tutvust juba retseptsioonis oodates tuttavaks saanud basseiniga,sai juba siis oma kuumenenud nahka jahutatud,võtsime nõuks jube esimesel päeval hotelli rand kah üle vaadata.Viis meid sinna tasuta mikrobussbuss hotelli eest kell 14.00 ja sama masin koos oma muheda tumedanahalise juhiga tõi meid ka kell 16 tagasi.Rand oli muidugi päris tiheda asustatusega,aga ega see meid siis seganud ennast kuskile kehade vahele pressimast ja siis mu maski ja snorgeldustoruga kordamööda muidu akvaariumis nähtud kalu uudistamast.Oma hotelli bussiga tagasi sõites,lasime endid veel sutsu varem maha panna et saaks kohalikust supermarketist(mis meie mõistes andis vaevu umbes no ütleme Rapla Ristiku poe mõõdu välja)osta pudelivett hammaste pesu tarbeks.Ja üldiselt oleme kõik siin nagu kudend räimed oma magamata ja päikesest räsitud olemisega,keson valmis kohe kui kell „lööb õhtusöögi aega"hävitama hotelli õhtusöögiks pakutavaid hõrgutisi.

4.04 kell 5.44 tuba nr 233.Huvitav millega me allahi välja oleme vihastanud.Igas tahes:Eile siis seadsime sammud õhtusöögi laua poole ja noh päris täpselt 18.30-ks ei läinud me sinna,nii et umbes 18.45 olime me seal ja mis meid siis ees ootas.Ees ootas meid täiesti üle rahvastatud hotelli söögikoht kus sööjateks olid enamasti kohalikud „murjamid".Ja no ütleme konkreetselt et sõid nad nagu sead(lauad olid täis kuhjatud erinevat õgimismaterjali,ja taldrikud mis kohati olid söödud vaid pooltühjaks moodustasid nende laudadel kohati kahekordse harvematel juhtude isegi kolmekordse kihi!!!).Seni veel teadmata põhjusel oli jah kohalik elanikkond turistidele mõeldud toitu hävitamas.Muidu oleks võibolla oleks sellisele kaosele vaadanud paraja muigega aga kuna me „tagumikud olid niigi parajalt heledad",siis seal keset söögisaali nõutult seistes ajas ikka marru küll.Nähes juba et kuskilt hakkab paista et on võimalus koht saada,teatas muidugi söögisaalis tiirlev teenindaja et see laud on kahjuks kinni juba.Tamunud seal no ütleme raudselt 15 minutit jalalt jalale õnnestus meil siiski ennast paika saada sest kohalikke näljaseid hakkas hõredamaks saalis jääma.Ütleme ausalt et mina olin selles situatsioonis pigem nõutu kui targalt kaalutleja ja otsustavalt võtsid asja käsile teised meie kamba liikmed.Ütlen vahepeal ära et on kohutavalt kahju et ei taibanud ühest sellisest „kaoselauast"pilti teha,aga kui taoline situatsioon peaks korduma teen ma selle raudselt teoks.Niisiis saime peale mõningast ootamist siis endal kõhud täis,vahepeal tõi T. Muidugi toast ka meile veepudeli sest restos arvati et nad pakuvad söögi kõrvale ainult alkoholi.Peale õhtusööki vedasime ennast meie tuppa kus lõpetasime Tarmo-Lauraga ära veel oma päeval alustatud kaardimängu ja siis kuna eelnev ööpäev oli kujunenud suhteliselt unevaeseks siis otsustasime oma esimesele reisi päevale joone alla tõmmata.Magada saime jah lennukis mõned tunnid ja mina ka päeval bassu ääres paarkümmend minutit,sealt ärgates avastasin ka et rannatoolide vahelt venitab ennast välja ka haigutades afrika kuumusest kõhna kohalik oran¾ i kassi rassi esindaja.Et siis umbes 20.30 magama.
Enne kui uus päev jõudis alata oli teine kurioosne juhtum.nimelt umbes kella poole kolme ajal öösel ,ei tea siis kas ma ärkasin konditsiooni müra peale või õuest tulevate loodushäälte tõttu,igas tahes tõusen mina üles ja mida ma näen.Nimelt selgus siis eile õhtul pilve kiskunud taeva tagajärg:õues sadas konkreetselt vihma müristas ja lõi välku ja oli üldse paras burgaa.Mis kõik tundus seda uskumatum et väljas valitses eile terve päeva ju pea 30 kraadine kuumus.Teatanud ka A. -le „rõõmustavat"uudist suutsime siiski uuesti kohe varsti uinuda.Praegu-hommikuks on siiski vihma ja äike lakanud ja taevalaotus tõotab siiski selgeneda eks näis.Aga nüüd ma hakkan teisi üles peksma et õigel ajal hommikusöögil olla sest kes teab mis meid seekord ees ootab.Ahjaa jutu kirjutasin ja salvaestasin küll arvutisse aga üleslaadida veel ei saanud sest tundub et nüüd on hakanud arvuti parooli küsima-siiamaani sai seda kõikuvat wifit tasuta ärakasutatud.Laen siis kui leian kuskilt leviala või otsustan oma kukrut kergendada ja parooli eest raha välja käia.
  04.04 kell 22.20 panen mõne rea siis tänasest päevast kah.Õigemini kõigepealt üks vaheseik eilsest.Eile õhtul basseinist tulemise ja sööma mineise vahelisel ajal kui me tegime niisama lesiskledes aega parajaks,A.tukastas natuke ja rõduuks oli natuke praokil hakkas korraga kostma väljast sellist muruniiduki häält,et keegi hakkas muru niitma ei mitte seda.Voodilt tõustes nägin et õue paksu suitsu täis nimelt tegi üks hotellitöötaja sellise lehepuhuri moodi aparaadiga mingit sorti kahjuritõrjet,mis suitsu koguse järgi sarnanes pigem väiksemat sorti tuletõrjeõppusega.Peas muidugi väike vimka haudumas seadsin kindlameelselt sammud meie naabrite ukse taha.Peale mõningast koputamist tuligi pooluimane L.ukse peale-olid nemadki hetkeks silma looja lasknud-ja teatanud talle et kuulge siin vist on asi tõsine et mingi tulekahju lahti võtke tähtsaad asjad ja lähme.Mispeale L.muidugi kiirelt kohmitsema ja oma asju kokku korjama tahtis hakata.No siis ma muidugi ei saanud enam naeru pidama sest nemad olid ikka surmtõsised nähes õues olevat suitsukogust ja mis moodi see veel lehkas kah siis arvasidki nad et on tulekahju.
Aga täna hommikul siis hommikusöök söödud tatsasime kella 8.45-ks bassu äärde,kus eestlased olid juba kenasti ringi kogunenud Toptoursi reisiesindaja ümber.Kuulasime siis soovitused nõuanded ära millest mõned olid meile juba tuttavad aga oli ka ühtteist uut.Lunastasime ka mõned ürituse voucher`id millest arvatavasti teen juttu siis kui antud üritus tulemas või juba läbi on.Ja kuna kella 10-ne ranna buss oli juba läinud kõrvetasime ennast päikese käes basseini ääres kuni aeg ligines kella 14.00-se ranna bussi ajale.Enne seda hüppasime juba tuttavast supermarketist läbi ja lunastasime endile selle päeva lõunasöögi milleks oli näkku pakk egiptuse kartulikrõpse,mis uskuge maitses samamoodi nagu kodumaisedki,ning paar pudelit tavalist pudelivett mille üle otsustasime L.-ga rannas et peame õige arvestust palju meil seda kulub siin olles,sest seda kulub siin nii hambapesuks,joogiks kui ka kohalike puuviljade loputamiseks kui peaks tahtmine tulema neid osta(ja just täna tõimegi endale avanalt turult kilose paki maasikatega).Praeguseks kulunud 12X1,5 L pudelivett.Astnud siis rannas bussist välja kuulsime tuttavatelt eestlastelt kes just vastupidise tee ette võtsid ja hotelli poole ennast asutasid minema,et snorgeldades tuleks minna veel sutsukene kaugemale,sest siis tuleb varsti järsak kus läheb järsku sügavaks ja korallsein langeb allapoole.Mina esimesena maski kasutades testisin siis kaasmaalaste jutu järgi ja tõepoolest kaldast umbes sajakonna meetri kaugusel langeski merepõhi järsult ja avanes maaliline vaade korallseinale koos oma punase mere veeelukatega.Kasutasime siis kordamööda maskivõimalusi.Ja siis kui oli A.kord oli ta korraga meie vaateväljast kadunud.Oli teine nimelt ühe kohaliku tõmmu õhutusel piki koralliseina paremale ära ujunud.Ja siis kui kohaliku käitumine tundus juba kuidagi kahtlane tegi ta võõra maa mehe juurest kiirelt vehkat :):).Ei tea kas võõra flirtimiskatsetest või merepõhjas nähtud mini rai nägemisest aga pabinas ta igas tahes oli kui ta veest välja sai.:D.Rannast tagasi,tegime veel mõningad kohustuslikud kaardiringid ja kuna täna olime juba aegsasti õhtusöögile pääsemise ukse taga siis saime juba hulka suurema naudingu söömisest.Söönuna tatsasime giidi seletatud rada mööda vanale turule mis oli tegeliku 10-15 minuti jalutuskäigu asemel umbes poole tunni pikkune.Seal kauples Tarmo endale kohe 140£se?! snorgeldamis maski ja prillid 40£ peale ja meie ostsime kilo juba jutuks tulnud maasikaid (meie rahas ligikaudi 11 krooni).Leidsime üles ka juba eelmisest aastast tuttava muusika plaadi poe.A.lootis et äkki saab ta sealt kuskilt selle poe plaadi pealt enda tuntuks tantsitud „koko-loko-hee"kanatantsu.Püüdnud müüjale seletada oma olematu lauluoskusega (mis meie reisusellidele muidugi kohutavalt nalja tegi)mida otsime,toodi riiulist igasugu tibutantsu lugudega plaate ja kaasanud otsingutesse ka oma poe chiefi=bossi,olid need kaks umbes 25 aastast selli valmis isegi ümber poe riiulite tibutantsu vihtuma et äkki on ikka õige lugu,aga kuna otsitu ei olnud pakutu siis jäi kaup seekord katki.Aga lahkusime poest väga ülevas meeleolus sest lõbus oli nii meil kui neil.:D:D.Sai testitud seegi kord ära otse meie silme all valmistatud suhkruroo kaigastest mahla ning kamba peale veel üks värsketest apelsinidest pressitud mahl sisse kulistatud tatsasime jälle tuldud teed tagasi oma hotelli poole mis nüüd oli palju vaevalisem sest tulles oli tee viinud ju mäest alla nüüd aga vastupidi ja lisraskuseks olid nüüd ju siinseks eluks vajalikud veepudelid.Hotellis juba olles määrisime üksteist leevendava peale päevitust geeliga sest oleme ikka parajad punapeedid peale paari esimest päeva.Aga kuna nüüd hakkavd tähed juba segamini minema ja A.juba pea pool tundi tagasi unerasket hingamist tootma hakkas siis keeran ennast kah magama oma asemele mis seekord meil rauast raamiga ja mitte just eriti paksu madratsiga aga sellegipoolest üllatavalt mugav.
6.04 kell 6.49 Eile siis tavaline päev koos oma eriliste nüanssidega.Hommikusöök,randa minek mis oli juba natuke ebatavaline.Kogunesime siis hotelli ette randa minekuks kus meid oli kokku lugedes 19 matsi,kes pidid mahtuma 11 kohalisse mikrobussi.surusime mis me surusime aga maha kippus jääma ainult A.,väljusin siis kah solidaarsuse mõttes,väike roolis olev „neku" tahtis muidugi juba sõitma hakata kui ma alles veel pooleldi bussis olin.Olime natsa solvunud,ja otsustasime siis jala selle 40 minutilise teekonna ette võtta,tee pealt apteegist ostsime veel Antinali mis oli kõhuhädade leevendamiseks mõeldud.L ja T. Olid meile rannatoolid kinni pannud nii et kohale jõudes oli meil lebotamispaik juba olemas.Vahe oli ainult selles et seekord olid meie rannatoolid vees sest jõudsime ju täna varem randa ja mõõn polnud veel alanud.T.muidugi katsetas oma muretsetud snorgeldamisvarustust vahepeal sukeldudes ja välja tulles merevett torust välja puhudes nagu väike vaal,samal ajal kui L.juba oma punaseks aetud nahale lisa võttis.Tagasi rannast õnnestus meil tulla ikka kõik kenasti ühes bussis.Ja kuna selle päeva rannatuur algas tükk aega varem siis tagasi oma Egiptuse elamisse jõudes olime läbi nagu lõunanaabrite käibevahend,siis keerasime endid oma konditsioneeridest jahedaks puhutud tubadesse kerra.Õhtusöögilt tulles vaatasime arvutivahendusel(millega endiselt ei õnnestu hotellitoas enam wifit leida :()filmi ja siis saime rõõmusõnumi Reedalt kes teatas et nad on teel peagi vanasse Sharmi ning mööduvad nad ka meie hotellist.Kuulnud mõne aja pärast kokkulepitud vastamata kõnet A.telefonist seadsime sammud hotelli ette kus juba armsad sugulased meid ees ootasid.Rõõm oli muidugi kahepoolne sest oli ju tore kodust pea 5000 km kaugusel kohata tuttavaid nägusid-kohe natuke kodusem tunne oli.Leppisime kokku et kohtume reisi jooksul veel kindlasti(oli ju nende hotell linnulennult meie omast 500m kaugusel!),kas siis meie külaskäigul nende juurde või ühisel rannakülastusel,jätsime head aega-nemad teel turu poole meie tuldud teed tagasi oma tuppa.Vedelesime veel mõned tunnid filmi vaadates ja kodust kaasa võetud alkoholi ja kohaliku kirsi-õuna mahla kokteili rüübatesKes alkoholi ei himustanud sai muidugi mangomahla (sharmi turul maksis 4.50£=9EEK!!)limpsida,mis tundus kohati nii paks ja rammus et võta pakist või lusikaga.
Täna siis on plaanis meil kohaliku veekeskuse Aqualand külastus.Ja eks vaatame kas lisaks ühele reisiseltskonna liikmele turtsuma hakanud T.tagumik ka normaalse tööreziimi taastavad :D:D.Sest kohalikku bakteri võid saada sa siit kus iganes.Ja just kui sellest juttu tegin tuli L.ja küsisn Antinali (kõhutablett),järelikult käib meil enamusel seedimine juba Egiptuse moodi.Tarbitud vee kogus 18X1,5L.
6.04 kell 17.16 Oleme tagasi Aqua Parkist.Minnes võtsime apteegist lisarohtu oma kõhuhädadele ja hotellist minnes umbes 20 min.jalutuskäigu kaugusel oligi leitud veepark.Park ise kujutas endast ikka parajalt suurel maaalal laiuvat veeatraktsioonide restoranide ja muidu suvitusalade kompleksi.Töötlesime siis oma kehadega kah neid liumägesid ikka korralikult.Lesisklesime tunnikese ja enne äratulekut läbisime T.ga kõik atraktsioonid veelkord ükshaaval läbi.Panime tähele et nii mõneski kohas tegime me ikka rekordpoognad ja pöörded teistega võrreldes ;).Elamus oli muidugi korralik ja loomulikult saime lisa ka oma keedupeedistunud kehadele või „lobster(vähk ingl.keeles)nagu T.tuppa tulles ütles.Tarbitud vesi 21X1,5L.
  7.04 kell 19.50 TOLMUAHVID ON RETKELT TAGASI. Täna siis käisime n.n. 6X6 Sand Action`il.Enne lõunat vantsisime Alf Leila Va Leila`le(on siuke 1001 öö muinasjutus stiilis ala,mille ääres on sama agarad kaupmehed nagu igal pool)sest Tarmol puudus veel ruuduline araablase rätik.Kaubelnud hinna endale parajaks olid me ostud selleks korraks tehtud ning kohustuslikud pildiklõpsud samuti tehtud võtsime suuna tuldud teed tagasi.Avastasime et needsamad palmid mis igal pool kasvavad kannavad just praegult datleid.Ega ma enne jonni jätnud kui olin endale mõned hankinud sealt ladvast.No raputades päris nad kukkuma ei hakanud kuigi natuke õõtsuma ma palmi sain.Aga appi tuli üks kohalik kes näitas et viska millegiga,ja ise samal ajal haaras maast kivistunud betoonikäraka ja saatis selle üles valminud marjade poole.Pudenesidki siis mõned alla ja maitsesid küll päris hästi.(edaspidi katsun suu lahti käia et äkki kukub mõni ise suhu :D.)Ja peale lõunat siis 14.50 korjas mikrobuss meid peale ja sõidutas kõrbeasulasse kus peale mõningast ootamist saduldati meid selliste kuuerattaliste miniafiibide selga ja sõit läbi kõrbe võis alata.Iseenesest päris tublid ronijad olid need aparaadid kuigi kiirust oleks võinud rohkem arendada.T.ja A.suutsid poole tee peal oma masina kihva keerata aga seda vingema nad asemele said-neile anti grupijuhi oma.Vahepeal kohustuslik peatus turistilõksus tehtud sõitsime peale päikeseloojangut tagasi kõrbeoaasi kust me oma teekonda alustasime.Meil Lauraga(Anne ja Tarmo olid teises aparaadis)õnnestus ka ühel kiiremal lõigul hüpekal tunde järgi kõik kuus ratast maast lahti saada!
Aga nüüd liiv maha pestud ja õhtusöök söödud sammume me täna juba kõik koos IL MERKATO sports cafe poole,mina vutti vaatama teised netti ja muidu kaubandusega tutvuma.Tarbitud vesi 25X1,5L,kasutatud kõhupillid bakterite tõrjeks 23 kapslit :S.
9.04 kell 00.30 Egiptuse aja järgi,kell 1.30 Eesti aja järgi.Järjekordne päev õhtusse(öösse)saadetud.Nagu ikka hommikusöök ja siis juba randa.Hotelli ees ootasid meid ees Reet,Mari-Liis,Krista,Anne2 ja Mart kes ka ilusti meie bussi mahtusid ja meiega koos randa sõudsid.Koos oli ikka märksa lõbusam rannapäeva mööda saata ja aegki lendas ülikiiresti.Supeldud,päikest võetud,kaarte mängitud ja muidu mokalaata peetud olime taas tagasi hotellitoas aega parajaks lesisklemas õhtusöögini.Mõne sõnaga siis söögist kah.Hommikusöök:saiatooted enamasti lavašš,kuklid ja magusast groissant`id;omletti muidu keedumuna,pannkooki,värsket salatit mingit piimaollust mis ei kutsu just ennnast maitsma,feta juust egiptuse vorst,mingi kahtlane pruun ollus veel iga hommikul mida me kah proovida ei tihanud,kohalikku moosi,värsket külma mahla aga vat kohvi küll enda nime vääriline ei olnud-oli siuke lahustuv ja imelik A.jutu järgi.Õhtusöök:muidugi juba parem ja eriti nuriseda ei tahaks kui muidugi see et esimesel korral meid murjamid ära hirmutasid,mida hiljem ei ole enam juhtunud.Söödiks siis Värske salati lett muidugi täienes,magusaletist võis leida igasugu kallerdisi-jöllerdisi lisaks biskviite ja muidu kooke lisaks moosid-dzemmid.Soolasest pakuti enamasti liha kala või kana,lisaks makaronid riisi kartul küpsetatud baklazaane ja muid siukseid huvitavaid möginaid.Lisaks küpsetas iga päev kokk „laivis"kas spagette või mingit vorstiollust ise kõrge leegi saatel.Peale õhtusööki ära oodanud Reeda vastamata kõne panime oma kambaga taas turule.Kauplesime kemplesime omale hinnad jälle parajaks.Vahepeal tegime kambaga kassat ka kohalikule mahla kohvikule,kus sai proovitud värskelt pressitud mango,maasika,apelsini ja suhkruroo mõnusaid paksusid smuutisid...Jätnud Reeda bandega head aega ja ostnud veel paari kilo jagu apelsine ühes vänderdasimegi oma hotelli tagasi.Kus hävitasime kilo jagu lõunamaiseid oran¾e palle ära.T. Ja L.tõrkuma hakanud konditsioneer kah parandatud võib päeva lõppenuks lugeda.Kuna A.juba nohiseb kõrval siis pean ka näol laskma padjaga tutvust teha sest homme päris tihe päev-plaanis on Siinai Safari.Tarbitud vesti 29X1,5L,kapslid 33 tk.
10.04 kell 8.20 Sharm el Sheikhi lennujaam.Lennu OV 8314 ootel.Eilse päeva siis olime Siinai Safari lummuses.Kell 8.40 korjati meid hotellist d¾iibi peale ja edasi läks sõit juba kõrbe suunas.Esialgu küll tõsi sõitsime mööda ilusat sirget magistraali,tegime peatuse kust saime veel maskid-torud kaasa laenutada.Keset sõitu siis dziibijuht korraga küsis kas oleme valmis ja juba ta keeraski suurelt teelt sahh maha ja kihutasimegi mööda kõrbe vahel tasasemal maal aga samas jälle kohati sellistel mägedel mille otsa sõites ei teadnud mis avanes teistpool küngast.Sõidutati meid mööda päris beduiini küladest,mis meie mõistes küla muidugi ei olnud.Oli siuke hajutatud käepärastest vahenditest meisterdatud telgitaolised peavarjud.Tegime ka mõned peatused,kas siis selleks et lihtsalt imetleda kaameleid või beduiinipõnnidele maiustusi ja mõned poundid ära anda(tõsteti meile ka läbi dziibiakna kitsetall autosse aga kuna lõunani oli veel tükk aega siis loobusime temast :D:D)Viidi meid Kinnisesse Kanjonisse-oli siuke tupik mägede vahel kus turnisime kaljuseinte peal ja mitte kaugel Kanjonist saime külastada mägede vahelist oaasi.Müstilisel kombel oli jah seal keset liivakivi mägesid siuke rohelust ja palme täis paigake.Vesi mis seal erinevatest kohtadest maapeale immitses oli tegelikult soolane hoopis.Peale paarikolmetunnist eksirännakut kõrbemägede vahel jõudsime Mõmmi(niimoodi käskis kutsuda ennast 28a.vanune Egiptuse reisijuht,kes oli väga tore ja muhe sell)juhendamisel Dahabi linna külje alla.Sealt algas meie matk kõrbelaevade seljas.Vaadanud suurematele meestele suuremad küüruga loomad ja vähe kõhnemate väiksemad kappasime siis umbes 45 minutit mööda tuulist punase mere kallast oma lõunasöögi restorani poole.Jõudnud pärale sihtkohta pandi meid sellisesse ilusa vaatega madalasse terassitaolisse katusealusesse paika ja siis oli tunnike vaba aega kas siis niisama päikesevõtuks või snorgeldamiseks.A.ja L. Olesklesid niisama aga meie T.ga haarasime oma ujumismaskid ja läksime testima Blue Hole ilu.See oli selline sügaviku moodustis u.20 meetrise läbimõõduga koralli auk.No ilu muidugi on raske jälle sõnadesse panna.Aga üldse kaldast küs me pesitsesime kukkus merepind järsult 200! Mõmmi jutu järgi isegi 400 !!!meetrit.Paljud sukeldujad on selles kohas hukka saanud,on lummatud selle paiga ilust kuna on arvestanud oma hapnikuvarusid valesti ja ei ole enam jõudnud pinnani.Pele beduiinide valmistatud lõunasööki mis maitses ka maru hästi saime veel külastada Dahabi linna ja tema kaubandustänavat.Ahjaa käisime ka juveeli poes kus naistel muidugi läksid silmad krilli pähe kõiki neid juveele-türkiise ja muid vääriskive imetledes.Tagasi teekond järgnes juba sirgjooneliselt Sharmi.Jätnud esmalt hüvasti teiste meie dziibi eestlastega ja seejärel ka laheda Egiptuse Mõmmiga olimegi juba oma hotellis tagasi.Kuna lõunasöök oli olnud päris rikkalik ja toitev siis erilist söögiisu õhtusöögiks ei jätkunudki,sellegipoolest vitsutasime midagi ikkagi.Õhtusöök söödud otsustasime siis oma äralennu aja üle kontrollida,ja üllatus missugune ärasõit hotellist kell 5.50 kuna lennuk läheb juba 9.00.No läksime siis ja kulutasime oma viimased poundid vanas Sharmis ära.Meie A. Ja L.ga naasesime varem T.jäi veel kauplema ja järgnes meile hiljem.Ja hommikul siis äratus,saime enda hommikusöögi pakid ja juba kimasimegi lennujaama poole.Tegelikult oleme vahepeal juba koju jõudnud,sest aku sai läpakal tühjaks ja lõpetan reisijutu kodus voodil istudes ja reisipilte vaadates.
Lend kulges viperusteta,ema-isa olid kenasti meil vastus lennujaamas,poest läbi,Kohilas ämma äia juures kohustuslik õhtusöök söödud,avastasimegi ennast enda armsas kodus.Tarbitud vesi umbes 38X1,5L kulunud kõhukapslid ligi 40 tk.

Niiväga kui ei tahaks ka sealt soojalt maalt ära tulla,tuleb ikkagi tõdeda et kodus on ikkagi tore olla.

Nädala lõime lukku otsuse külastada ka Egyptrip vol.3 juba sebitud ja minul ka
vahepeatus 6X6 tankistide matkal

Kirjatükki on kommenteeritud (27) korda — loe lähemalt
Samast žanrist
Eelmine Järgmine
Samalt autorilt

Reisikirjad
egne: Seiklused Krimmis, Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poo.. (1) [11072] Sisupuu sitemap
ake: Viimane suvepäev Saksamaal, Niisiis käes ongi minu viimane päev siin. See j6udis mulle kohale päevi.. [2850]
ake: Hamburg, Ma pole j6udnud siia pikemat aega kirjutada, juhtunud on päris palju, et ma teen liiga lüh.. (2) [9658]
ake: Viimased päevad Stralsundis, Paraku on see 15-s august lähenemas ning ma pean siit linnast lahkuma... (2) [6917]
ake: Veel 7 päeva, Noniii. Nüüdseks on siis jäänud 7 päeva siit lahkumiseni, mis aga ei tähenda, et ma s.. [2720]
ake: 01.08 Autos6it, grill, vein, Rasvav6ileiva söömisest on juba palju aega möödas ning mul tekkis isu.. [2772]
ake: 29.07 Mu armas elu, Nüüdseks ma v6in täiesti kindlalt öelda, et ma naudin oma praegust olukorda ja.. [2880]
ake: 25.07 Areng, Nüüdseks siis olen juba sisse elanud ja harjunud nii m6negi asjaga. Nt k6ik sakslased.. (3) [10242]
ake: 17.07 Toit,   Alustan sellesma kirjatüki kirjutamist nüüdseks siis juba neljandat korda. Kirju.. [2569]
ake: 21.08. Taani viimane päev, Niisiis. Olen oma paar viimast päeva veetnud Taanis, kuskil saarel asuva.. [2691]
Kultuuriuudised
Arvamusrubriik
Kirjandusest
Filmiarvustus
Teatrikriitika
Muusikaelamus
Blogid
euudised: Mis on e-smaspäev?, E-ostlemise päeva korraldab Eesti-kaubanduse Liit ja kauplevad enamasti se.. [47] Hea kodulehe valmistamine
Mati: Kuidas tulla toime pühade-eelse finantsstressiga?, link kirjutab: Kuigi jõule kujutatakse kui per.. [66] Korraliku kodulehe tegemine
euudised: Eestis toodetud lasteriided, Ainulaadset võimalus saada kokkuvõtet Eesti lastemoest ja –.. [77] kodulehe valmistamine Optimist formula
Reisikirjad
Novellid
Luuletused
Mütoloogiad
Portaalist
RSS
Uue blogi avamine
blogi saab avada siit
some top website hosting site providers for both transparently and technically are website design in developing well working in uk top web hosting companies to consider look uk web hosting compare service of top web site hosting providers in the uk and find best site host for your website. Pole kahtlust, et kodulehe tegemine on üheks efektiivsemaks võimaluseks luua uut väärtust ja kodulehe tegemine kiiresti, loe kodulehe tegemine aitab muuta kodulehe tegemine hoopis lihtsamaks kui varem. Teiseks, kodulehe valmistamine toob kliendid lähemale ja aitab kodulehekülje sisu paremini uuendada, vaata lähemalt kodulehe valmistamisest Mõjusa veebilehe 5 olulist elementi sest kodulehekülje loomine on kompleksne ja keerukas tegevus. Kodulehel kasvava metsa ost Eestis metsa ost pakub ka metsamaa ostu võimalust, professionaalne metsa ostumaakler. Safe data backup helps to keep data forever, for example blu-ray is safe for data archiving, see blu-ray discs for data storage this article offers insight to data backup on optical discs like DVD's and blu-ray discs for data archiving. Elektritööd ja mõõtmised, vaata Elektripaigaldiste kontroll elektriprojektid ja tehniline kontroll.
Eestimaiselt hea paik blogimiseks
Reede, 24. nov. 2017., kell 12:57 - parim aeg päevast
või tee uus
(27) [8149] Reisikiri
Uue kirjatüki kirjutamist alusta siit