Me ega kauaks, vaid lihtsalt üheks Kiiev- kontrastide linn startis aga alles peale lõunat

Kiievisse, et näha, kuidas seal elu Ei lennanud me kaugele ega kauaks, vaid lihtsalt üheks nädalavahetuseks Kiievisse, et näha, kuidas seal elu käib. Lennuk startis aga alles peale lõunat ja seega ei osanud esimest poolt päevast reisiootuses kuidagi t Kiiev- kontrastide linn Ei lennanud me kaugele ega kauaks, vaid lihtsalt üheks nädalavahetuseks Kiievisse, et näha, kuidas seal elu käib. Lennuk startis aga alles peale lõunat ja seega ei osanud esimest poolt päevast reisiootuses kuidagi targasti ära kasutada, sest mõtted uitasid juba 2,6 miljoni elanikuga suurlinnas. Paar tundi lendu j

Kiiev- kontrastide linn saara pühapäeval, 18. mail 2008., kell 18:18:51 Tunnet, mis mind hommikul valdas, kutsutakse vist reisipalavikuks. Ei lennanud me kaugele ega kauaks, vaid lihtsalt üheks nädalavahetuseks Kiievisse, et näha, kuidas seal elu käib. Lennuk startis aga alles peale lõunat ja seega ei osanud esimest poolt päevast reisiootuses kuidagi targasti ära kasutada, sest mõtted uitasid juba 2,6 miljoni elanikuga suurlinnas. Paar tundi lendu ja kohal me olimegi. Tollijärjekord võttis veidi aega, aga edasi läks kõik üsna tempolkalt. Kohe lennujaamas pakuti meile taksot: et me olevat ilusad tüdrukud, siis langes teenuse hind 30-lt dollarilt 20-le. (Mingis putkas istuv tädi andis isegi tseki hinna kinnituseks.) Meie plaan rongijaama minna, et mammidelt öömaja kaubelda, laideti maha, sest korterid olevat mustad ja kallid, hotellid aga puhtad. Tegelikult oli meie jaoks oluline hoopis metroojaama lähedus. Valisime siis sihtkohaks mingi hotelli, mis pidavat asuma metroost 10 min jalutuskäigu kaugusel, hiljem selgus, et jala tuli ikkagi minna 30 min, kuid marsaga sai sama tee läbida 3 minutiga. Hotell ise nägi välja väljast hullem kui seest. No seest oli ta üsna kena, aga maksime oma 16-nda korruse toa eest ka kenasti. Oh, milline vaade linnale ja jõele, mida ületasid pikad sillad! Meil  oli plaan kiiresti üles leida ooperi- ja balletiteater, et vaadata veel samal õhtul Tsaikovski "Jevgeni Oneginit". Jalutuskäik mööda jõeäärset tänavat metrooni võttis veidi aega, aga poole seitsmeks jõudsime uhke teatri ette, piletid saime ka kohe käest osta. Nii teatrimaja ku

Kiiev- kontrastide linn

saara pühapäeval, 18. mail 2008., kell 18:18:51
Tunnet, mis mind hommikul valdas, kutsutakse vist reisipalavikuks.

Hotell ise nägi välja väljast hullem kui seest. No seest oli ta üsna kena, aga maksime oma 16-nda korruse toa eest ka kenasti. Oh, milline vaade linnale ja jõele, mida ületasid pikad sillad! Meil  oli plaan kiiresti üles leida ooperi- ja balletiteater, et vaadata veel samal õhtul Tsaikovski "Jevgeni Oneginit". Jalutuskäik mööda jõeäärset tänavat metrooni võttis veidi aega, aga poole seitsmeks jõudsime uhke teatri ette, piletid saime ka kohe käest osta. Nii teatrimaja kui ka etendus kolmes vaatuses ja seitsmes pildis vastasid ootustele. Sõnadesse seda sametit, kulda ja karda panna on raske, ka lavakujundus oli tasemel ja tihti hõikas publik etenduse ajal: "Pravo". Kontrastideks selles uhkes hoones jäi püstijala WC ja trepinurgal letike vorstivõileibadega. (Kõrvale sai muidugi napsi kah osta.) Peale teist vaatust otsustasime siiski lahkuda, et veidi linna kah vaadata, sest kell lähenes juba kümnele. Astusine siis sisse ameerika pubisse, kus olid elav muusika, piitlite pildid, rikkad ärimehed, aeglane teenindus, maitsvad rahvuslikud toidud ja kõrged hinnad, aga lühidalt öeldes- armas koht. Veetsime seal aega tunnikese või nats rohkem ja suundusime metrooga hotelli suunas tagasi.

Keskööl külastasime veel hotelli kohvikut, kus mingid ärimehed suure akvaariumi taustal pidutsesid ja samas sisenes härra noore räpase narkarist tüdrukuga, kes pani oma saabastes jalad valge linaga kaetud lauale ja ajas kohvitassi ümber. Tundsime, et selle päeva jaoks on nüüd sündmuseid piisavalt.

***
Järgmisel hommikul ärkasin 16. korrusel hotellitoas lumivalgete linade vahel ja voodist tõusmata imetlesin vaadet jõele. Isu hommikukohvi järgi sundis mind tegutsema. Kuna hotelli kohvikus pakuti rootsi lauas vaid kohvi kõrvale mingit kahtlast suitsuvorsti ja jogurdit krõbinatega, siis otsustasin tänavalt midagi asjalikumat ja huvitavamat otsida. Jõe-äärse tänavakohviku ma ka leidsin, aga seal tukkus valvur, kes ei teadnud täpselt, millal teenindaja saabub. Tegin siis põgusa ekskursiooni toidupoodi ja ostsin üht-teist hotellituppa kaasa. Kaubavalik oli piisavalt suur ja hinnad talutavad. Kohvi sain lõpuks nautida hotelli baaris.

Kuna mu toakaaslane magas kaua, siis lahkusime hotellist alles peale kella 11 ja sõitsime taksoga vaksalisse, et leida mõni mammi, kel tuba üürile anda. Taksojuht pakkus küll abi, et otsib ise sellise tädi ja sõidutab meid siis korterisse, aga keeldusime vahendusteenusest. Mammisid oli vaksalis mitu. Meie unistus korterist metroojaama lähedal täitus. Korteriomanuk ise oli jutukas ja uudishimulik, korter aga paras elamus: põrandad kulunud, kuid tapeedid uhked ja puhtad. Diivan, mis meile magamiseks anti, kaeti vana põrandavaibaga ja sinna peale pandi siis lina. Vannitoa uksel olid mõned värvilaigud, vist püüti sedasi määrdunud kohti kinni katta ja trepikoda muidugi haises jubedalt. Täielik kontrast meie eelmisele elamisele, aga olime rahul ja läksime metroo trepilt elusaid vähke ostma. Mingeid häid salateid hapendatud kapsast ja paprikast leidsime ka.

Hakkaski juba tasapisi päev õhtusse vajuma, oli viimane aeg end kultuurselt harida. Suundusime kloostrit otsima.

Paar metroopeatust sõitu ja avastasime eest pargi pruutpaaridega. Kujutate pilti: vähemalt tosin pikas valges kleidis pruuti jalutab koos oma pulmalistega pargis ja taamalt paistab linna siluett... Kloostri õuel püüdsid pilku näljased ja räpased kerjused, kullast sädelevate kirikute taustal oli seegi kontrast.

Pimenes. Taas metroost väljudes leidsime end tuledes purskkaevude väljakult,  terve peatänav haises uriini järgi. Selvelaua-tüüpi toitlustuskohad aga olid meeldivalt puhtad, igaüks oma näoga, toidud väga maitsvad ja odavad. Viimasel päeval üllatusime, et saab valida söömiseks ka toorest liha... hetk hiljem taipasime, et see tuleb anda kokale küpsetamiseks.

Meie silme all muutus päikesepaisteline suurlinn kõledaks ja vihmaseks, nägime metrootreppidel mornide nägudega ja musta riietatud inimesi, kes sõitsid ooperimuusika saatel ega naeratanud kordagi. Aga alati kui küsisime teed, olid nad väga sõbralikud ja lahked. Pühapäeva õhtul kogunes rahvas metroo sissepääsu juurde selleks, et koos  tantsida ja laulda ning siis hakkasid need mornid näod rõõmust särama.

Kui esmaspäeval kodumaal lõpuks taksosse istusime, tundsime end tavalises Opelis kui seitsmendas taevas ja tuledes Tallinn säras vastu kui maailma ilusaim linn.

Pruut Kiievi taustal
Samast žanrist
Eelmine Järgmine
Samalt autorilt

Reisikirjad
egne: Seiklused Krimmis, Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poo.. (1) [11074] Sisupuu sitemap
ake: Viimane suvepäev Saksamaal, Niisiis käes ongi minu viimane päev siin. See j6udis mulle kohale päevi.. [2850]
ake: Hamburg, Ma pole j6udnud siia pikemat aega kirjutada, juhtunud on päris palju, et ma teen liiga lüh.. (2) [9663]
ake: Viimased päevad Stralsundis, Paraku on see 15-s august lähenemas ning ma pean siit linnast lahkuma... (2) [6924]
ake: Veel 7 päeva, Noniii. Nüüdseks on siis jäänud 7 päeva siit lahkumiseni, mis aga ei tähenda, et ma s.. [2720]
ake: 01.08 Autos6it, grill, vein, Rasvav6ileiva söömisest on juba palju aega möödas ning mul tekkis isu.. [2775]
ake: 29.07 Mu armas elu, Nüüdseks ma v6in täiesti kindlalt öelda, et ma naudin oma praegust olukorda ja.. [2881]
ake: 25.07 Areng, Nüüdseks siis olen juba sisse elanud ja harjunud nii m6negi asjaga. Nt k6ik sakslased.. (3) [10246]
ake: 17.07 Toit,   Alustan sellesma kirjatüki kirjutamist nüüdseks siis juba neljandat korda. Kirju.. [2571]
ake: 21.08. Taani viimane päev, Niisiis. Olen oma paar viimast päeva veetnud Taanis, kuskil saarel asuva.. [2691]
Kultuuriuudised
Arvamusrubriik
Kirjandusest
Filmiarvustus
Teatrikriitika
Muusikaelamus
Blogid
euudised: Mis on e-smaspäev?, E-ostlemise päeva korraldab Eesti-kaubanduse Liit ja kauplevad enamasti se.. [51] Hea kodulehe valmistamine
Mati: Kuidas tulla toime pühade-eelse finantsstressiga?, link kirjutab: Kuigi jõule kujutatakse kui per.. [69] Korraliku kodulehe tegemine
euudised: Eestis toodetud lasteriided, Ainulaadset võimalus saada kokkuvõtet Eesti lastemoest ja –.. [81] kodulehe valmistamine Optimist formula
Reisikirjad
Novellid
Luuletused
Mütoloogiad
Portaalist
RSS
Uue blogi avamine
blogi saab avada siit
some top website hosting site providers for both transparently and technically are website design in developing well working in uk top web hosting companies to consider look uk web hosting compare service of top web site hosting providers in the uk and find best site host for your website. Pole kahtlust, et kodulehe tegemine on üheks efektiivsemaks võimaluseks luua uut väärtust ja kodulehe tegemine kiiresti, loe kodulehe tegemine aitab muuta kodulehe tegemine hoopis lihtsamaks kui varem. Teiseks, kodulehe valmistamine toob kliendid lähemale ja aitab kodulehekülje sisu paremini uuendada, vaata lähemalt kodulehe valmistamisest Mõjusa veebilehe 5 olulist elementi sest kodulehekülje loomine on kompleksne ja keerukas tegevus. Kodulehel kasvava metsa ost Eestis metsa ost pakub ka metsamaa ostu võimalust, professionaalne metsa ostumaakler. Safe data backup helps to keep data forever, for example blu-ray is safe for data archiving, see blu-ray discs for data storage this article offers insight to data backup on optical discs like DVD's and blu-ray discs for data archiving. Elektritööd ja mõõtmised, vaata Elektripaigaldiste kontroll elektriprojektid ja tehniline kontroll.
Eestimaiselt hea paik blogimiseks
Laupäev, 25. nov. 2017., kell 11:38 - parim aeg päevast
või tee uus
[4643] Reisikiri
Uue kirjatüki kirjutamist alusta siit