Kodulehe tegemine aastal 2020 tann teisipäeval, 21. jaan. 2020., kell 10:23:07 Olles valdkonna spetsialist ja puutudes igapäevaselt kokku erinevate klientidega teen kokkuvõtte enamlevinud küsimustest ja vastustest - kuidas tellida kodulehte aastal 2020. Klient tavaliselt ei tea ega peagi teadma, kuidas toimivad ühe arendusettevõtte protsessid. Mida aga peaks klient teadma, et briifingu etapis saaks võimalikult hästi edasi anda oma visiooni nii, et arendusfirma saaks sellest võtta maksimumi? Selleks palun vastake alljärgenvatele küsimustele: 1. Milline on teie eelarve? Kodulehe tegemine on laias laastus nagu maja ehitus. Ja eelarve paneb paika, kas saaksite osta endale erilahendusega villa või lihtsama moodulmaja. Klassikaliselt algab pädeva arendaja hinnaklass ikkagi neljakohalisestest numbritest. Kui teie eelarve ikkagi tuhandete eurodega ei ole arvestanud siis ausalt ...pigem koguge raha ja tulge mingi aja pärast kosununa uuesti. Lihtsalt mingit odavat ja koledat lahendust teha ei ole mõtet - kui te just lihtsalt visiitkaarti ei soovi. 2. Mis on eesmärk? Kas soovite lisa müügikanalit oma ärile või teete uut lehte lihtsalt niisama? Kuna investeering on ikkagi suur siis peaks see investeering kindlasti kandma suuremat eesmärki. Tavaliselt ongi see kas uue müügikanali avamine internetis ja klientide mugavamaks teenindamiseks loodud tööriist. Liiga tihti tehakse asju lihtsalt sellepärast, et teised teevad ka. Eesmärk annab kasutajamugavuse disaineril luua struktuuri, et mis ja kus olema peab. Ja see aitab omakorda maksimaalselt toetada seatud eesm
Kodulehe tegemine aastal 2020
tann teisipäeval, 21. jaan. 2020., kell 10:23:07
Olles valdkonna spetsialist ja puutudes igapäevaselt kokku erinevate klientidega teen kokkuvõtte enamlevinud küsimustest ja vastustest - kuidas tellida kodulehte aastal 2020.
Klient tavaliselt ei tea ega peagi teadma, kuidas toimivad ühe arendusettevõtte protsessid. Mida aga peaks klient teadma, et briifingu etapis saaks võimalikult hästi edasi anda oma visiooni nii, et arendusfirma saaks sellest võtta maksimumi?
Selleks palun vastake alljärgenvatele küsimustele:
1. Milline on teie eelarve?Kodulehe tegemine on laias laastus nagu maja ehitus. Ja eelarve paneb paika, kas saaksite osta endale erilahendusega villa või lihtsama moodulmaja. Klassikaliselt algab pädeva arendaja hinnaklass ikkagi neljakohalisestest numbritest. Kui teie eelarve ikkagi tuhandete eurodega ei ole arvestanud siis ausalt ...pigem koguge raha ja tulge mingi aja pärast kosununa uuesti. Lihtsalt mingit odavat ja koledat lahendust teha ei ole mõtet - kui te just lihtsalt visiitkaarti ei soovi.
2. Mis on eesmärk?
Kas soovite lisa müügikanalit oma ärile või teete uut lehte lihtsalt niisama? Kuna investeering on ikkagi suur siis peaks see investeering kindlasti kandma suuremat eesmärki. Tavaliselt ongi see kas uue müügikanali avamine internetis ja klientide mugavamaks teenindamiseks loodud tööriist. Liiga tihti tehakse asju lihtsalt sellepärast, et teised teevad ka. Eesmärk annab kasutajamugavuse disaineril luua struktuuri, et mis ja kus olema peab. Ja see aitab omakorda maksimaalselt toetada seatud eesmärki.
3. Kes on teie kliendid?
Lihtne küsimus aga annab samas väga palju infot milline peaks olema visuaalne ja struktuuriline pool. Ja see omakorda määrab ka väga palju funktsionaalsust ehk seda, mida programeerijad teevad. Täpne sihik annab täpsema sisendi töödele ja teie koduleht konverteerib parimas võtmes kliente rahaks.
4. Kuidas turundate uut lehte?
Leht ise ei hakka tööle nagu mõni hea robot. Teda on vaja turundada ja nähtavaks teha. Turundus ja nähtavus toob lehele külastusi ja külastajatest tulevad ka ostud või päringud. Üheks enamlevinud turunduse kanaliteks valitakse tavaliselt kas Google Ads reklaam või SEO teenus
5. Hooldus ja uuendused?
On tekkinud eksiarvamus, et kui leht on valmis pole sellega rohkem vaja tegeleda. Aga on, korralik turvamonitooring ja päevakohane uuendamine on juba väga tähtis. Häkkimisi ja probleeme on palju, mida ennetada. Suur investeering võib lihtsalt õhku kaduda, kui seda mitte kaitsa. Seega on väga oluline aeg-ajalt hea partneri juures lasta kodulehe põhja ja mooduleid uuendada.
Andmete allikad:
Ei ega peagi teadma, kuidas toimivad Kodulehe tegemine aastal 2020 briifingu etapis saaks võimalikult hästi Samast žanrist
Samalt autorilt
Teisipäev, 26. jaan. 2021., kell 11:32 - parim aeg päevast