Poole pere korterisse j6dma, mida ma M6nus rannapäev kell 8/9 voodisse ja mina

öist vanniskäiku ka tegin. Naljakas, et Hommikul pidin poole üheksaks pere korterisse j6dma, mida ma peale öist vanniskäiku ka tegin. Naljakas, et vanemad läksid kell 8/9 voodisse ja mina kui tüüpiline ööloom istusin veel 11-ni üleval. Tegelikult isegi ka M6nus rannapäev Hommikul pidin poole üheksaks pere korterisse j6dma, mida ma peale öist vanniskäiku ka tegin. Naljakas, et vanemad läksid kell 8/9 voodisse ja mina kui tüüpiline ööloom istusin veel 11-ni üleval. Tegelikult isegi kaheteistkümneni, sest minu uueks harjumuseks on saanud enne magamaminekut telekat vaadata. Aga siis t

M6nus rannapäev ake esmaspäeval, 28. juunil 2010., kell 21:00:05 Hommikul pidin poole üheksaks pere korterisse j6dma, mida ma peale öist vanniskäiku ka tegin. Naljakas, et vanemad läksid kell 8/9 voodisse ja mina kui tüüpiline ööloom istusin veel 11-ni üleval. Tegelikult isegi kaheteistkümneni, sest minu uueks harjumuseks on saanud enne magamaminekut telekat vaadata. Aga siis tänasest päevast. Hommikul jalutasime isaga ringi, külastasime erinevaid mänguplatse ja käisime ka nende büroost läbi. Peale seda tulime koju ning pisike jäi magama. Seda vaba aega kasutasin ma ruttu shoppingutuuril käimiseks ning ostsin oma kauaoodatud nahktagi ära ning lisaks veel ühe 6lapaelteta pluusi, sest randid on siin kerged tekkima. Tagasij6udes hakkasime suvemaja poole s6itma, mis asub saarel. Saare peale kasutasime minu imestamisväärset silda, mis on ligi nelja km pikkune ning ühendab Stralsundi ja tema lähedal asuvat saart nimega Rügen. Kui arvasin algul, et s6it kestab maksimaalselt pool tundi nagu minu tavaline suvilasses6it, siis sellega panin ma küll pange, s6it kestis ligi poolteist tundi. Kohalej6udes oli minu üllatus päris suur. Kui mina olen harjunud Kiisal asuvate väikeste majakeste ning korrastamata teedega, siis saar oli k6ike muud kui Kiisa elamurajooni. Mööda saart kulgevad raudteerööpad, liiklust on sama palju kui Tallinnas, majad näevad välja uued ning on "pisut" suuremad kui meie suvilamajad ning elektripostid on püsti päris tihedalt. Kui me aga päris kohale j6udsime lasi ema mingi kaardi kuskilt parklataolisest kohast läbi ning me sisenesime autoga t6elis

M6nus rannapäev

ake esmaspäeval, 28. juunil 2010., kell 21:00:05

Aga siis tänasest päevast.
Hommikul jalutasime isaga ringi, külastasime erinevaid mänguplatse ja käisime ka nende büroost läbi. Peale seda tulime koju ning pisike jäi magama. Seda vaba aega kasutasin ma ruttu shoppingutuuril käimiseks ning ostsin oma kauaoodatud nahktagi ära ning lisaks veel ühe 6lapaelteta pluusi, sest randid on siin kerged tekkima. Tagasij6udes hakkasime suvemaja poole s6itma, mis asub saarel. Saare peale kasutasime minu imestamisväärset silda, mis on ligi nelja km pikkune ning ühendab Stralsundi ja tema lähedal asuvat saart nimega Rügen. Kui arvasin algul, et s6it kestab maksimaalselt pool tundi nagu minu tavaline suvilasses6it, siis sellega panin ma küll pange, s6it kestis ligi poolteist tundi. Kohalej6udes oli minu üllatus päris suur. Kui mina olen harjunud Kiisal asuvate väikeste majakeste ning korrastamata teedega, siis saar oli k6ike muud kui Kiisa elamurajooni. Mööda saart kulgevad raudteerööpad, liiklust on sama palju kui Tallinnas, majad näevad välja uued ning on "pisut" suuremad kui meie suvilamajad ning elektripostid on püsti päris tihedalt. Kui me aga päris kohale j6udsime lasi ema mingi kaardi kuskilt parklataolisest kohast läbi ning me sisenesime autoga t6elisse suvekodude elupaika. Väikesed majakesed, mida siin nimetatakse bungaloodeks asusid tihedalt teineteise k6rval, ja enda majani j6udmiseks pidime s6itma umbes viis minutit ning selle aja jooksul märkasin ma nii telke, autosid, milledel on kodu taga ja ka ühesuguseid bungaloosid.
Rand oli puhas ning ilus. Imestama pani mind selle värvilisus: igal perel oli pooliku kas telgi taoline telk püsti pandud, mis andis vajadusel v6imaluse varjus istuda v6i siis paari meetrine kilematerjalist aed püsti pandud, tänu millele sai iga pere privaatselt olla. Muide, me j6udsime randa kella nelja paiku ja kujutage ette, Ake, kes räägib, et peale nelja pole enam m6tet väljas olla, sest päike ei v6ta alles hakkas päevitama. Mis sest, et hommikusest jalutuskäigust sai ta endale juba randid 6lgade peale. Peale rannaskäiku p6ikasime tagasiteel ka surnuaiast läbi, mida eesti surnuaiaga v6rrelda ei saagi. Surnuaed asus keset linna ning oli hästi hooldatud. Selleks, et iniemesed kasta saaksid oli k6rval kaevutaoline kogu ning ühiskasutuseks m6eldud kastekannud.
Igastahes puhkas seal pere kunagine laps, kes elas ainule 3-kuuseks, sest oli väga haige.
6htul läksime perega välja ning ma s6in nutellakreppi ja j6in 6lut. Viimase ostmisega pakkusin müüale palju imestust, sest ta kohe mitte kuidagi ei suutnud uskuda, et mul on 6igus seda alkohoolset jooki osta. Vaatasime pisut ka jalgpalli ning peale p6gusat vestlust töökaaslastega suundusime kodu poole. Küll aga räägin jällegi natuke erinevustest: kui ostsime topsi sees 6lut saime topsi tagasi viia ning selle eest maksti meile ühe euro ehk 15 krooni peale. M6elge vaid, viid 6llesummeril ostetud 6lletopsi tagasi ja saad selle eest veel raha, uskumatu, kas pole mitte.)
Nüüd siis ostsin rongipileti Hamburgisse ära, et mu kallis vahetus6pilane Lea, ma juba väga ootan meie nädalat.
Ja muide, jälle sain päikesega liiga heaks s6braks, sest mu nahk lööb nüüd punaseid punne välja:(
Nüüdseks hakkan ma vist juba vaikselt k6igega ära harjuma ning seda k6ike siin nautima.

Ake;)
Ake Poole pere korterisse j6dma, mida ma M6nus rannapäev kell 8/9 voodisse ja mina
Samast žanrist
Eelmine Järgmine
Samalt autorilt

Reisikirjad
egne: Seiklused Krimmis, Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poo.. (1) [11074] Sisupuu sitemap
ake: Viimane suvepäev Saksamaal, Niisiis käes ongi minu viimane päev siin. See j6udis mulle kohale päevi.. [2850]
ake: Hamburg, Ma pole j6udnud siia pikemat aega kirjutada, juhtunud on päris palju, et ma teen liiga lüh.. (2) [9660]
ake: Viimased päevad Stralsundis, Paraku on see 15-s august lähenemas ning ma pean siit linnast lahkuma... (2) [6920]
ake: Veel 7 päeva, Noniii. Nüüdseks on siis jäänud 7 päeva siit lahkumiseni, mis aga ei tähenda, et ma s.. [2720]
ake: 01.08 Autos6it, grill, vein, Rasvav6ileiva söömisest on juba palju aega möödas ning mul tekkis isu.. [2772]
ake: 29.07 Mu armas elu, Nüüdseks ma v6in täiesti kindlalt öelda, et ma naudin oma praegust olukorda ja.. [2880]
ake: 25.07 Areng, Nüüdseks siis olen juba sisse elanud ja harjunud nii m6negi asjaga. Nt k6ik sakslased.. (3) [10242]
ake: 17.07 Toit,   Alustan sellesma kirjatüki kirjutamist nüüdseks siis juba neljandat korda. Kirju.. [2570]
ake: 21.08. Taani viimane päev, Niisiis. Olen oma paar viimast päeva veetnud Taanis, kuskil saarel asuva.. [2691]
Kultuuriuudised
Arvamusrubriik
Kirjandusest
Filmiarvustus
Teatrikriitika
Muusikaelamus
Blogid
euudised: Mis on e-smaspäev?, E-ostlemise päeva korraldab Eesti-kaubanduse Liit ja kauplevad enamasti se.. [49] Hea kodulehe valmistamine
Mati: Kuidas tulla toime pühade-eelse finantsstressiga?, link kirjutab: Kuigi jõule kujutatakse kui per.. [68] Korraliku kodulehe tegemine
euudised: Eestis toodetud lasteriided, Ainulaadset võimalus saada kokkuvõtet Eesti lastemoest ja –.. [80] kodulehe valmistamine Optimist formula
Reisikirjad
Novellid
Luuletused
Mütoloogiad
Portaalist
RSS
Uue blogi avamine
blogi saab avada siit
some top website hosting site providers for both transparently and technically are website design in developing well working in uk top web hosting companies to consider look uk web hosting compare service of top web site hosting providers in the uk and find best site host for your website. Pole kahtlust, et kodulehe tegemine on üheks efektiivsemaks võimaluseks luua uut väärtust ja kodulehe tegemine kiiresti, loe kodulehe tegemine aitab muuta kodulehe tegemine hoopis lihtsamaks kui varem. Teiseks, kodulehe valmistamine toob kliendid lähemale ja aitab kodulehekülje sisu paremini uuendada, vaata lähemalt kodulehe valmistamisest Mõjusa veebilehe 5 olulist elementi sest kodulehekülje loomine on kompleksne ja keerukas tegevus. Kodulehel kasvava metsa ost Eestis metsa ost pakub ka metsamaa ostu võimalust, professionaalne metsa ostumaakler. Safe data backup helps to keep data forever, for example blu-ray is safe for data archiving, see blu-ray discs for data storage this article offers insight to data backup on optical discs like DVD's and blu-ray discs for data archiving. Elektritööd ja mõõtmised, vaata Elektripaigaldiste kontroll elektriprojektid ja tehniline kontroll.
Eestimaiselt hea paik blogimiseks
Reede, 24. nov. 2017., kell 20:36 - parim aeg päevast
või tee uus
[2069] Reisikiri
Uue kirjatüki kirjutamist alusta siit