poole. Reisi alguses olid kõik veidi Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poole. Reisi alguses olid kõik veidi unised, kuid samas millegi ootuses. Päeva peale muutusid kõik elavamaks. Buss rõkatas laulust ja naeru Seiklused Krimmis Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poole. Reisi alguses olid kõik veidi unised, kuid samas millegi ootuses. Päeva peale muutusid kõik elavamaks. Buss rõkatas laulust ja naerust. Hoolimata sellest, et väljas kallas vihma, oli bussis soe ja mõnus. Eriti hulluks ajas bussi lok

Seiklused Krimmis egne kolmapäeval, 21. sept. 2011., kell 19:33:42 Antud kirjatükk võtab kokku kõik 12 päeva huvitavamad seigad. Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poole. Reisi alguses olid kõik veidi unised, kuid samas millegi ootuses. Päeva peale muutusid kõik elavamaks. Buss rõkatas laulust ja naerust. Hoolimata sellest, et väljas kallas vihma, oli bussis soe ja mõnus. Eriti hulluks ajas bussi loksumine igas suunas, sest teed olid auklikud:D Päev otsa sõitmist ja erinevaid bensiinijaame saatsid meid lõpuks Lublinisse, kuhu läksime oma reisiväsimust puhkama. Hotell oli ääretult kodune ja pehme. Samas sellest hotellist lahkudes jätsime pikaks ajaks hüvasti tsivilitsatsiooniga. 7.september Poolast liikusime Kiievi pooole. Reis hakkab oma tuure üles võtma. Naljakas on see et pea poolteist tundi passisime lihtsalt Poola-Ukraina piiril. Meilt võeti ära passid, tädi vaatas kõikidele otsa, et ei oleks kahtlust tekitav. Ise pidin küll väga tõsise näoga olema, et mitte kahtlust äratada. Passid kontrolliti üle ja sisse löödi tempel, millega meid Ukrainasse lasti. Eriti põnev oli bussiaknast jälgida, kuidas mitu tädi koristavad ühte ja sama kohta. Pani muigama, et neil on vist vääga igav. Ukrainasse jõudes tegime esimese peatuse piiri lähedal, mis oli äärmiselt naljakas. Kõigepealt tähistasime kahte sünnipäeva, kus loeti kummalegi luuletus ette. Kuid ega sünnipäevade tõttu ka Tuljak laulmata ei jäänud. See oli pühendatud kahele värskelt abieluranda sõudnud isikutele.  Samas kui Ukrainat vaadata, siis vaatab sulle justkui otsa kurb

Seiklused Krimmis

egne kolmapäeval, 21. sept. 2011., kell 19:33:42
Antud kirjatükk võtab kokku kõik 12 päeva huvitavamad seigad.

Ukrainasse jõudes tegime esimese peatuse piiri lähedal, mis oli äärmiselt naljakas. Kõigepealt tähistasime kahte sünnipäeva, kus loeti kummalegi luuletus ette. Kuid ega sünnipäevade tõttu ka Tuljak laulmata ei jäänud. See oli pühendatud kahele värskelt abieluranda sõudnud isikutele.  Samas kui Ukrainat vaadata, siis vaatab sulle justkui otsa kurb ja lage maa, kus vili on koristatud ning kõik põllud on puhtad. Meeldiv on see, et Ukrainas saatis meid päike ja bussis oli seltskond, keda ei vahetaks kellegi vastu. Esimene peatus Ukraina piiril tehtud ja edasisõit Kiievisse võib alata. Üritasin hakata bussis sööma, kuid oh sa üllatust võileib tahtis minema minna ning ka minu tool liikus kogu aeg igas suunas:D Buss oli väga sobivas meeleolus, sest kõikidele hakkas näkku tulema naer ning meenutati, et loomaaed sõidab, kuna bussikülgedel asetsesid elevandid::D Järgmises bensiinijaamas tegid paljud aega parajaks kaera-jaani õppimisega ja nosisid pirni laadset õuna. WC oli huvitav ainult auk keset põrandat:D Buss jätkas liikumist Kiievi suunas ja kusagil öösel jõudsime lõpuks Kiievisse, kus me ööbisime nagu pioneerilaagris, kuna hotell oli väga nõukaaegne. Kellel lauast voodid, kellel puudus elekter, aga leiti siiski võimalus elektri kasutamiseks, sooja vee tegemiseks ja kõigeks muuks. Öö möödus rahulikult ja hommikul sõitsime otsesuunas suurimasse supermarketisse sööki ja jooki ostma. Kohviku tegime tühjaks, sest kõigil olid kõhud tühjad. Kiievist edasi Krimmi. Buss oli terve hommiku laulu täis kõik vanad lood said ära lauldud. Vallile tehti üks kena soeng, mis tõi temas välja lapse ja väga õnneliku oleku. Bussis müüdi loteriid, et võita peaauhind, milleks oli kübar ja üks kummaline mütsike. Mina parandasin oma plätasid, kuna supermarketis joostes tulid tallad lahti, oh seda naeru ja hõiskamist:D Lisaks uutele tegevustele jätkus bussis eelmise päeva sünnipäevalapse afterparty ¹ampus käis ringi ja samal ajal tekitati uusi toimkondi:D(raamatukogu, kosmeetika, juuksur, kingsepp jne.) Kuid bussireis ei oleks ilma mängupõrguteta päris see. Kuid mingil hetkel jäi buss vaikseks ainult tagumisest otsast kõlas särtsakat naerukahinat. Meeletu pikk sõit Krimmi, jõudsime alles hilissöösel kohale. Kuid Krimmi jõudes hakkas pihta tõeline kammaijaa. Seisa nagu vene ajal järjekorras kõigepealt oma toakaaslasega ja siis mine veel talongi järele. Kell oli mingi kõvasti üle kolme kui tuppa saime. Hommik uues kodus algas sellega, et läksime sööma ja üks tore onu kirjutas kõigi nimed vihikusse ja määras laua kuhu pidi sööma minema. Söök oli tõsiselt super kolm korda päevas said süüa nagu kuningas. Tere Krimm! Esimene asi, mida hommikul üles ärgates märkasin oli ääretult ilus meri nii soe ja puhas, viies ära kõik mureallikad, mis su pead või südant vaevavad. Ja milline mõnus suplus. Oivalised lained ja vesi. Krimmi jõudes oli Vanemuise Seltsi segakooril ja Unisoonil ka esinemine, kus esineti valgetes riietes ja sinistes sallides.Lauldi armsaks saanud põhjamaad, kungla rahvast ja paunvere polkat. Saal oli rahvast täis ja kõigile meeldis. Õhtu kulmineerus sellega, et pärast vägevat õhtusööki sai Tip Maltise saatel tantsu lüüa nii et põrand vappus. Järgmine päev viis meid Jaltasse ja Levadiasse. Väga imeline oli teel sinna näha Pääsupesa. Ja see vaade mida ma nägin olin lihtsalt imeline, ma nägin midagi sellist, mille peale mul tekkisid külmavärinad, sest sellist vaadet ise näha on midagi muud kui pildi peal. Jalta loss oli täpselt selline nagu ta on piltide peal ja seetõttu ma üldse ei imesta, miks toimus kurikuulus Jalta konverents just selles lossis. Levadiasse jõudes oli meil väga kummaline esinemine: tunni ajaga pidime oma laulud laulud saama, aga see tund polnud meie jaoks midagi, sest meie olime esimesed. Levadia kirik erines kõikidest kirikutest selle poolest, et seal puudus tüüpiline altar ja rist, mis on kõikides kirikutes olemas. Levadia kirik oli väga hubane, aga meil ei olnud seal aega kaua passida, kuna pulmad tulid otsa. Pulmi oli igati palju, kleidid olid kõik väga erinevad. Sel ajal kui pulmi peeti kirikus, laulsime meie väljas paarile eestlasele, kes tahtsid soovikontserti.Selline zest on armas. Ja väga lahe oli kuulda meesteansamblit Ilm oli soe ja rahval oli tuju hea. Minul oli kogu see aeg lihtsalt lõbus olla. Järgmine päev viis meid üldse kuhugi kohalikku külla. Kus oli nii palju erinevaid rahvaid, rahvuseid, muusikat, selleks jätkus terveks päevaks lausa. Ja mulle meeldis näha eesti tare kohta, omapärane ajalooline hõng. Kuigi meie olime esinemise tõttu viimased, ei lasknud meie end sellest häirida, arbuusi süües ja pirukaid nosides ning kohalikku õlut proovides läks aeg linnulennult. Mina olin hädas oma hansakleidiga, sest tuul kiskus kogu aeg minu lipuvärvides paelu kleidi küljest lahti ja mulle meeldis see soojus. Kui meie kord esineda tuli, siis külastasid meid: Köler, Jakobson, Koidula ja vist keegi veel, aga ei meenu, kes. See lisas esinemisele särtsu. Laulsime taas kungla rahvast, laulud on rõõm ning suveöö, mis oleks meile justkui raske laul, sõnad pähe ei jää. Peale esinemist pakuti ka külakosti ja tip maltise saatel oli võimalik end taas välja elada. Kuid minul sellega asi ei piirdunud. Tagasi koju jõudes, läksin ma veel ujuma ka, meri möllas ja lained tulid üle pea. Isegi kuuldus jutt, et enesetapjad lähevad öösel vette. Minule meeldis, sest pärast oli lõõgastav ja vaba olla, kuigi hommikul ärgates leidsin enda juustest vetikaid. Mõtlesin veidi et kus ma need sain siis tuli meelde et öine ujumine tõi mulle need vetikad kaasa- Pärast ujumast tulles, sättisin end lihtsalt rõdule vaatama ja mulle avanes sealt pilt, kuidas inimesed istusid soojas õhus pinkidel ja lihtsalt laulsid. Pärast järjekordset rikkalikku sööki järgmisel päeval sõitsime bussiga Jervastoopolisse ( võin nimega eksida) kus oli uhke moslemihoone, enamik läksid sinna seelikutes ja üleni kaetud, kuid mina kasutasin juhust ja läksin paari meie inimesega randa kus lihtsalt nautisin päikest ja merd ning leidsin endale ka meelepärased kingitused kojuviimiseks. Igaüks tegi sel päeval seda mida tahtis, kes käis uudistamas kohalikku elu, kes vedeles rannas. Igatahes päev oli tore. Kuid tagasi koju jõudes jällegi öine vees käik ja siis SD baari, mis oli eestlaste lemmikpaik nendel päevadel. Uskuge mind välismaal olles lasevad kõik end vabaks ja tantsivad nii et midagi paremat ei olegi. Järgmine päev saime endale vaba päeva, mida igaüks kasutas oma äranägemise järgi: kes läks mägedesse ekskursioonile, kes vedeles rannas, uudistas kohalikku külaelu jne. Minu eesmärk oli tol vabal päeval minna postkontorisse, kus ma saatsin koju kaardi aga mulle meeldis see postkontor: mõnus vanaaegsed telefonikabiinid ja lisaks käis kõva büroo kõrval ruumis. Koerad jooksid ringi, haned magasid kuskil. Ühesõnaga mõnus oli olla vaikses kohas. Kohalik surnuaed oli minu jaoks natuke võõrastav, sest kõik hauad olid piltidega ja kaunistatud, sellist asja eestis ei näe. AGa ega eestlased ei peagi sellest aru saama. Pärast külaekskursiooni suundusin randa, kus ma uudistasin merd, võtsin päikest, otsisin kive ja lihtsalt olin kusagil kaugel. Kuigi meri ja hotell olid tore, saabus siiski ka päev, kus me pidime lahkuma. Kinkisime ukrainlastele, kes meid vastu võtsid ilusad mälestusesemed ja tänasime neid kungla rahva ja roheliste niitudega. Ja siis suundusime bussi. Sellest sai üks meeletu pikk sõit mööda bensiini jaame, kuid see ei olnud meil enam võõras. Bussisõit on igatahes lõbusam kui lennukist pilvi vahtida. Kiievisse jõudes oli vaja ka veini hävitada, sest tähistati kõike, mis meelde tuli. Ma arvan, et keegi ei unusta meist Kiievist saadud hommikusööki, mis oli nii hea, et sa isegi paar päeva hiljem mäletasid seda. Kohupiimakook jeerum, ma sattusin taevasse seda süües. Aga hommikut alustada viinaga, ei olnud just eriti meeldiv kui eelmsiest õhtust oli kerge veinisabin veel sees. Aga see oli üks suurepärane hommik. Siis liduseme kõik Kiievis supermarketisse, kus kõik ostsid seda, mida pähe tuli. Algas tagasisõit Poola. Poola sõit oli ka huvitav. Pikk pikk tee ja kui jõudsime Ukraina- Poola piirile, siis seal oli taas lõbus istuda. Ukraina piirist ei tahetud meid üle lasta igal juhul ootasime seal tükk aega. Passid võeti ära ja kõik kontrolliti üle. Karm värk väljaspool Euroopa Liitu. Ukraina piirist üle istusime tükk aega Poola piiril, sest eesseisev buss võeti maha, kuid muusikuid mitte, meil oli vaja laulda. Poola sallib Eestit -pikalt kinni ei pidanud, kuid passe kontrolliti küll. Piirist üle suundume Poole poole Lublinisse, kus meid ootas öömaja. Osad ööbisid hostelis ja osad hotellis. Kaks meie grupi meest kolasid öösel Poola linnas ja tulid hotelli, sest kohtade puudus hostelis sundis neid seda tegema. Aga meie bussijuhid olid algul küll väga kidakeelsed, kuid reisilõpu poole muutusid julgemaks tänu meie blondidele kaunitaridele. Järgmine hommik Poolas algas meil hea hommikusöögiga ja seejärel juba suund koju. Sõit oli pikk, aga väga rahulik, buss ei hüplend enam nii palju kui reisi alguses. Igal juhul tagasi baltiriikidesse jõudes oli ilm meeletult külm ja kõik otsisid oma jakid, joped ja tekid välja. uskumatu nii ruttu. Koju jõudsime ööhakul, kõikidel olid väsinud kuid õnnelikud näod peas. Minu arvamus antud reisist. Ma ei kahetse sellest reisist ühtegi momenti. Mul on hea meel et tegin selle reisi kaasa nii LAHEDA kollektiiviga nagu seda on Vanemuise Seltsi segakoor, unisoon ja tüs. Reisimine tähendabki endale meeldivate elamuste tekitamist ja ma usun et igal ühel on reisist omad elamused. Loodetavasti meeldib teile antud kirjatükk, sest see on tekkinud läbi minu silmade. Sai 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Seiklused Krimmis samas millegi ootuses. Päeva peale

Kirjatükki on kommenteeritud (1) kord — loe lähemalt
Samast žanrist
Eelmine Järgmine
Samalt autorilt

Reisikirjad
egne: Seiklused Krimmis, Meie reis sai alguse 6.septembri varahommikul, mil startisime Tartust Poola poo.. (1) [11048] Sisupuu sitemap
ake: Viimane suvepäev Saksamaal, Niisiis käes ongi minu viimane päev siin. See j6udis mulle kohale päevi.. [2845]
ake: Hamburg, Ma pole j6udnud siia pikemat aega kirjutada, juhtunud on päris palju, et ma teen liiga lüh.. (2) [9639]
ake: Viimased päevad Stralsundis, Paraku on see 15-s august lähenemas ning ma pean siit linnast lahkuma... (2) [6903]
ake: Veel 7 päeva, Noniii. Nüüdseks on siis jäänud 7 päeva siit lahkumiseni, mis aga ei tähenda, et ma s.. [2715]
ake: 01.08 Autos6it, grill, vein, Rasvav6ileiva söömisest on juba palju aega möödas ning mul tekkis isu.. [2765]
ake: 29.07 Mu armas elu, Nüüdseks ma v6in täiesti kindlalt öelda, et ma naudin oma praegust olukorda ja.. [2874]
ake: 25.07 Areng, Nüüdseks siis olen juba sisse elanud ja harjunud nii m6negi asjaga. Nt k6ik sakslased.. (3) [10227]
ake: 17.07 Toit,   Alustan sellesma kirjatüki kirjutamist nüüdseks siis juba neljandat korda. Kirju.. [2560]
ake: 21.08. Taani viimane päev, Niisiis. Olen oma paar viimast päeva veetnud Taanis, kuskil saarel asuva.. [2680]
Kultuuriuudised
Arvamusrubriik
Kirjandusest
Filmiarvustus
Teatrikriitika
Muusikaelamus
Blogid
euudised: Mis on e-smaspäev?, E-ostlemise päeva korraldab Eesti-kaubanduse Liit ja kauplevad enamasti se.. [41] Hea kodulehe valmistamine
Mati: Kuidas tulla toime pühade-eelse finantsstressiga?, link kirjutab: Kuigi jõule kujutatakse kui per.. [61] Korraliku kodulehe tegemine
euudised: Eestis toodetud lasteriided, Ainulaadset võimalus saada kokkuvõtet Eesti lastemoest ja –.. [73] kodulehe valmistamine Optimist formula
Reisikirjad
Novellid
Luuletused
Mütoloogiad
Portaalist
RSS
Uue blogi avamine
blogi saab avada siit
some top website hosting site providers for both transparently and technically are website design in developing well working in uk top web hosting companies to consider look uk web hosting compare service of top web site hosting providers in the uk and find best site host for your website. Pole kahtlust, et kodulehe tegemine on üheks efektiivsemaks võimaluseks luua uut väärtust ja kodulehe tegemine kiiresti, loe kodulehe tegemine aitab muuta kodulehe tegemine hoopis lihtsamaks kui varem. Teiseks, kodulehe valmistamine toob kliendid lähemale ja aitab kodulehekülje sisu paremini uuendada, vaata lähemalt kodulehe valmistamisest Mõjusa veebilehe 5 olulist elementi sest kodulehekülje loomine on kompleksne ja keerukas tegevus. Kodulehel kasvava metsa ost Eestis metsa ost pakub ka metsamaa ostu võimalust, professionaalne metsa ostumaakler. Safe data backup helps to keep data forever, for example blu-ray is safe for data archiving, see blu-ray discs for data storage this article offers insight to data backup on optical discs like DVD's and blu-ray discs for data archiving. Elektritööd ja mõõtmised, vaata Elektripaigaldiste kontroll elektriprojektid ja tehniline kontroll.
Eestimaiselt hea paik blogimiseks
Teisipäev, 21. nov. 2017., kell 02:44 - parim aeg päevast
või tee uus
(1) [11048] Reisikiri
Uue kirjatüki kirjutamist alusta siit