Tallinn ahvatleb hedonismiga Toomas Tõeleid kolmapäeval, 25. jaan. 2006., kell 10:22:41 Autor refereerib 22. jaanuaril New York Times's avaldatud lugu, mis tituleeris Tallinna maailma peopealinnaks ja avab sellise maine tekkimise võimalikke tagamaid. Tallinn valiti jaanuari keskpaigas New York Times'i turismiajakirjanike poolt aasta pillerkaaripealinnaks. Valimisotsuse olulisemaks mõjutajaks märgiti Briti reisiraamatute autori Laurence Shorter'i poolt välja antud bro¾üüri "Hedonisti teejuht Tallinnas." Shorter kirjeldas Tallinna kui hedonistide paradiisi, kus leidub trallitamisvõimalusi igale maitsele. "..käeraudu kandvad ettekandjad, ööklubid napilt rõivastatud tantsijatega ja stiilsed restoranid, mis esindavad virtuaalselt iga maailma paiga kultuuri," kirjutab New York Times. travel2.nytimes....html Artiklis avastatakse ka Tallinna selliseks tingel-tangeli pidamise kohaks arenemise lugu. Mainimata ei jäeta Soome vodkaturistide tungi, ega viimasel ajal tihti Tallinnasse sattuvate Briti poissmeeste huvialasid. Muidugi ei jäeta kiitmata häid lennu- ja laevaühendusi ning Tallinna odavaid hindu. Tallinna peopealinnaks kujunemise üheks verstapostiks võib kindlasti lugeda Eesti Ettevõtluse Sihtasutuse Turisimiarenduskeskuse poolt detsembri keskpaigas MTV'sse tellitud reklaamklippe. Eestiski kõneainet tekitanud reklaam kujutas napilt rõivastatud lustlikke neidiseid, kelle suunas purskusid vahutavad šampusejoad. Eestit odava seksi- ja läbuturismimaana reklaamivat klippi nimetati EPL's sihtasutuse põhieesmärkidest eemal
Tallinn ahvatleb hedonismiga
Autor refereerib 22. jaanuaril New York Times's avaldatud lugu, mis tituleeris Tallinna maailma peopealinnaks ja avab sellise maine tekkimise võimalikke tagamaid.
Tallinn valiti jaanuari keskpaigas New York Times'i turismiajakirjanike poolt aasta pillerkaaripealinnaks. Valimisotsuse olulisemaks mõjutajaks märgiti Briti reisiraamatute autori Laurence Shorter'i poolt välja antud bro¾üüri "Hedonisti teejuht Tallinnas."
Shorter kirjeldas Tallinna kui hedonistide paradiisi, kus leidub trallitamisvõimalusi igale maitsele. "..käeraudu kandvad ettekandjad, ööklubid napilt rõivastatud tantsijatega ja stiilsed restoranid, mis esindavad virtuaalselt iga maailma paiga kultuuri," kirjutab New York Times.
travel2.nytimes....html Artiklis avastatakse ka Tallinna selliseks tingel-tangeli pidamise kohaks arenemise lugu. Mainimata ei jäeta Soome vodkaturistide tungi, ega viimasel ajal tihti Tallinnasse sattuvate Briti poissmeeste huvialasid. Muidugi ei jäeta kiitmata häid lennu- ja laevaühendusi ning Tallinna odavaid hindu.
Tallinna peopealinnaks kujunemise üheks verstapostiks võib kindlasti lugeda Eesti Ettevõtluse Sihtasutuse Turisimiarenduskeskuse poolt detsembri keskpaigas MTV'sse tellitud reklaamklippe. Eestiski kõneainet tekitanud reklaam kujutas napilt rõivastatud lustlikke neidiseid, kelle suunas purskusid vahutavad šampusejoad. Eestit odava seksi- ja läbuturismimaana reklaamivat klippi nimetati EPL's sihtasutuse põhieesmärkidest eemaldunud lapsikuseks, mille tellimist ei tohiks üks riigiasutus endale lubada.
www.epl.ee/arti...08012 Mitmed autorid on juba varem arvanud, et pelgalt hedonistlikke mõnusid otsivate turistide voogu ei pruugi kiirelt kallinevate hindade ja karmistuva globaalse turismikonkurentsi tingimustes eriti kauaks jätkuda. Iseküsimuseks on veel, kas tallinlased tunnevad rahvusvaheliseks läbupealinnaks nimetamise üle uhkust või häbi.
Jaanuari New York Times'i turismiajakirjanike poolt Tallinn ahvatleb hedonismiga Laurence Shorter'i poolt välja antud Kirjatükki on kommenteeritud
(3) korda —
loe lähemalt Samast žanrist
Samalt autorilt
Esmaspäev, 18. jaan. 2021., kell 00:40 - parim aeg päevast