Tallinna ülikoolil pole oma nägu Vallo Sinisalu teisipäeval, 24. mail 2005., kell 13:26:40 Kõrgharidusmaastikul läheb lähemate aastate jooksul kõvaks konkurentsiks. Hiljemalt kolme-nelja aasta pärast hakkavad sisseastujate read hõrenema ja siis võime tõenäoliselt näha suurt portsu ülikoole hingusele minemas. Positsioneerimisguru Al Ries'i arvates on tugevate turuliidrite ründamine nende endi niis täielikult mõttetu ja lõppeb äratuntava identiteedi puudumise puhul enamasti suurte kaotustega. Nädalajagu päevi tagasi avalikkuse ette jõudnud kemplemine domeeninimede pärast oli tõsiselt wannabelik - stiilis "meil on ka nimi, mida saab samamoodi lühendada kui Tartu Ülikooli oma." Segadust tekib palju, oma nägu ei paista kusagilt. Täna jõudis uudisteagentuurideni teade sellest, kuidas Tallinna ülikool on järjekordselt enda identiteediotsingutega rappa jõudnud ja ei suutnud logokonkursile esitatud tööde hulgast ühtegi välja valida. Konkursile laekunud töid saab näha aadressil www.tpu.ee/uuslogo Peab tunnistama, et näotud olid nad parasjagu kõik. Miks siis kavandid nii hädiseks jäid? Võib aimata, et kunstnikud on omamoodi peegliks, mis peegeldab seda mis tegelikult on. Kui organisatsioonil pole tõsiseltvõetavat identiteeti, ajalugu ja äratuntavat oma nägu, siis on tühjalt kohalt suhteliselt raske häid sümboleid luua. Marketingis tähendab tugevate assotsiatsioonide ja äratuntavate sümbolite puudumine aga enamasti konkurentidele kindlat allajäämist. Ries'i on tugevate turuliidrite ründamine nende Tallinna ülikoolil pole oma nägu puhul enamasti su
Tallinna ülikoolil pole oma nägu
Kõrgharidusmaastikul läheb lähemate aastate jooksul kõvaks konkurentsiks. Hiljemalt kolme-nelja aasta pärast hakkavad sisseastujate read hõrenema ja siis võime tõenäoliselt näha suurt portsu ülikoole hingusele minemas.
Positsioneerimisguru Al Ries'i arvates on tugevate turuliidrite ründamine nende endi niis täielikult mõttetu ja lõppeb äratuntava identiteedi puudumise puhul enamasti suurte kaotustega.
Nädalajagu päevi tagasi avalikkuse ette jõudnud kemplemine domeeninimede pärast oli tõsiselt wannabelik - stiilis "meil on ka nimi, mida saab samamoodi lühendada kui Tartu Ülikooli oma." Segadust tekib palju, oma nägu ei paista kusagilt.
Täna jõudis uudisteagentuurideni teade sellest, kuidas Tallinna ülikool on järjekordselt enda identiteediotsingutega rappa jõudnud ja ei suutnud logokonkursile esitatud tööde hulgast ühtegi välja valida.
Konkursile laekunud töid saab näha aadressil www.tpu.ee/uuslogo Peab tunnistama, et näotud olid nad parasjagu kõik. Miks siis kavandid nii hädiseks jäid? Võib aimata, et kunstnikud on omamoodi peegliks, mis peegeldab seda mis tegelikult on. Kui organisatsioonil pole tõsiseltvõetavat identiteeti, ajalugu ja äratuntavat oma nägu, siis on tühjalt kohalt suhteliselt raske häid sümboleid luua.
Marketingis tähendab tugevate assotsiatsioonide ja äratuntavate sümbolite puudumine aga enamasti konkurentidele kindlat allajäämist.
Ries'i on tugevate turuliidrite ründamine nende Tallinna ülikoolil pole oma nägu puhul enamasti suurte kaotustega. Kirjatükki on kommenteeritud
(6) korda —
loe lähemalt Samast žanrist
Samalt autorilt
Neljapäev, 21. jaan. 2021., kell 12:31 - parim aeg päevast